Veel gestelde vragen

1.      Hoe gaat de betaling is zijn werk?

Als je producten in het winkelwagentje hebt gelegd en klaar bent met shoppen klik je op het icoontje bekijken om de bestelling te controleren. Zodra u tevreden ben dan kunt u beginnen met het afrekenen. Je komt dan in het bestelformulier. Bij makeup-enzo.nl is het verplicht om een account aan te maken om een bestelling af te ronden. Al eerder iets besteld? Vul dan uw gegevens in, het systeem heeft u onthouden. Vul bij het aanmaken van een account en of het bestellen jouw correcte gegevens in. Na het invullen en selecteren van de verzendkosten kunt u de bestelling bevestigen. Na het bevestigen krijgt u een bevestigingsmail.

LET OP: Je bestelling is hiermee geplaatst en je komt op een volgende pagina. Op deze pagina zie je het totaalbedrag en onze bankgegevens. Het makkelijkste is om deze gegevens op te schrijven. Je ziet ook op deze pagina de verschillende icoontjes van de banken. Klik op het icoontje van je eigen bank en je komt op het inlogscherm van je bank. Je kunt de betaling nu verrichten.

De betaling is volkomen veilig net zoals een ideal betaling. Je krijgt een bevestiging van je bestelling in je mailbox, niet van de betaling.

2.       Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, verzenden naar het buitenland is geen probleem. De verzendkosten zijn alleen iets hoger dan binnen Nederland.  Voor een indicatie van de kosten verwijzen we je door naar de pagina Verzenden en betalen.

Bestellen gaat als volgt:

  • Je plaatst je bestelling in de shop en je geeft aan dat je in het buitenland woont. 
  • Wij nemen dan contact met je op via de mail met hierin het juiste totaalbedrag en de aanvullende bankgegevens.
  • Zodra het bedrag is bijgeschreven gaat je bestelling op de post.
3.  Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

We werken momenteel alleen op basis van vooruitbetaling. Dit houdt in dat je bestelling pas verzonden wordt zodra jouw betaling bij ons binnen is. Over het algemeen duurt een overschrijving 1 tot 2 werkdagen. Zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt je bestelling klaar gemaakt en gaat hij de volgende werkdag mee met de post. Gemiddeld duurt het dus 2-3 werkdagen voordat jij je bestelling in huis hebt. Bestellingen die op vrijdag of in het weekend geplaatst en betaald zijn worden op dinsdag verzonden.

4. Waarom kan ik niet betalen via Ideal?

Een systeem als Ideal brengt hoge kosten met zich mee. Deze kosten moeten worden doorberekend in de prijs van de producten of de verzendkosten. Wij willen graag de prijzen zo laag mogelijk houden en hebben er voor gekozen om geen gebruik te maken van dure betaalsystemen.

5. Een product dat ik wil bestellen staat op "Niet op voorraad" en of de prijs staat op €0,00. Wat houdt dit in?

Een product dat nog wel in ons assortiment zit maar niet op voorraad staat op bovenstaande wijze vermeldt in onze shop. Je kunt contact met ons opnemen voor informatie over de levertijd en de kosten. Het houdt dus niet in dat het product gratis te bestellen is!

6. Hoe wijzig ik de aantallen als ik meerdere stuks van hetzelfde product wil ontvangen?

Als je meer dan 1 van hetzelfde product wilt bestellen, ga je als volgt te werk. Je legt het product in je winkelmandje. Als je je winkelmandje opvraagt zie je het product in het overzicht staan. Je wijzigt het getal 1 in het aantal producten dat je wilt bestellen en daarna KLIK je op het icoontje WIJZIGEN. Het systeem past het aantal en het daarbij behorende bedrag automatisch aan. Daarna kan je verder gaan met shoppen of je bestelling afronden.

7. Kan ik een product retour sturen of ruilen?

Ja dat kan MITS het product ongeopend en ongebruikt is en de sealing niet verbroken is. Mocht het zo zijn dat je een product wilt ruilen of terugsturen neem contact met ons op via de mail en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen over de procedure. Na ontvangst van de producten zal het nieuwe product je toegezonden worden of het geld teruggestort worden op je rekening.