1.   Hoe gaat de betaling is zijn werk?

Als je producten in het winkelwagentje hebt gelegd en klaar bent met shoppen klik je op het icoontje winkelwagen. Je komt dan in het bestelformulier. In 4 stappen vul je je gegevens in. Let er goed op dat je de juiste gegevens op de juiste plek invult. Daarna klik je op bestelling versturen.

LET OP: Je bestelling is hiermee geplaatst en je komt op een volgende pagina. Op deze pagina zie je het totaalbedrag en onze bankgegevens. Het makkelijkste is om deze gegevens even op te schrijven. 

De betaling is volkomen veilig net zoals een ideal betaling.

Je krijgt een bevestiging van je bestelling in je mailbox, niet van de betaling.

2.  Waar ontvang ik geen bevestiging van mijn betaling en de status van mijn bestelling?

Je ontvangt alleen een bevestiging van je bestelling en de verzending in je mailbox. Deze is gelijk aan wat wij ontvangen.  Je bestelling zal automatisch in behandeling worden genomen en worden verstuurd zodra het te betalen bedrag is bijgeschreven op onze rekening.

3.  Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Nee, helaas is dit niet mogelijk i.v.m. de hoge verzendkosten en de strenge verzendrestricties.

 

4.  Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

We werken momenteel alleen op basis van vooruitbetaling. Dit houdt in dat je bestelling pas verzonden wordt zodra jouw betaling bij ons binnen is. Over het algemeen duurt een overschrijving 1 tot 2 werkdagen. Zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt je bestelling klaar gemaakt en gaat hij de volgende werkdag mee met de post. Gemiddeld duurt het dus 2-3 werkdagen voordat jij je bestelling in huis hebt. Bestellingen die op vrijdag of in het weekend geplaatst en betaald zijn worden op dinsdag verzonden.

5. Waarom kan ik niet betalen via Ideal, Pay-Pal of mijn credit-card? 

Al deze betaalsystemen brengen hoge kosten met zich mee. Deze kosten moeten worden doorberekend in de prijs van de producten of de verzendkosten. Wij willen graag de prijzen zo laag mogelijk houden en hebben er voor gekozen om geen gebruik te maken van dure betaalsystemen.

6. Een product dat ik wil bestellen staat op "NIET  OP VOORRAAD en de prijs staat op €0,00. Wat houdt dit in?

Een product dat nog wel in ons assortiment zit maar niet op voorraad staat op bovenstaande wijze vermeldt in onze shop.

Je kunt contact met ons opnemen voor informatie over de levertijd en de kosten.

Het houdt dus niet in dat het product gratis te bestellen is!

7. Hoe wijzig ik de aantallen als ik meerdere stuks van hetzelfde product wil ontvangen?

Als je meer dan 1 van hetzelfde product wilt bestellen, ga je als volgt te werk. Je legt het product in je winkelmandje. Als je je winkelmandje opvraagt zie je het product in het overzicht staan. Je wijzigt het getal 1 in het aantal producten dat je wilt bestellen. Het systeem past het aantal en het daarbij behorende bedrag aan verzendkosten. automatisch aan. Daarna kan je verder gaan met shoppen of je bestelling afronden.

8. Kan ik een product retour sturen of ruilen?

Ja dat kan MITS het product ongeopend en ongebruikt is en de sealing niet verbroken is. Producten die vanuit de leverancier niet geseald zijn zoals bijvoorbeeld Vinylux kunnen niet geretourneerd worden. Mocht het zo zijn dat je een product wilt ruilen of terugsturen neem contact met ons op via de mail en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen over de procedure. Na ontvangst van de producten zal het nieuwe product je toegezonden worden of het geld teruggestort worden op je rekening. De kosten voor retourzending en de nieuwe bestelling zijn voor de koper.